Buuuusigt ;D

Hello!
Kunde inte blogga igår meeen.. Jag har faktiskt en ganska bra anledning... Först var jag i skolan, som vanligt.. seeen så gick jag och två kompisar och handlade en present till Elin som snart fyller år♥ Vi bestämde oss för att vara lite busiga (Hihihi ^^) och fira henne idag på morgonen... :P Så jag och Felicia sov över hos Lovisa på torsdagen och på fredag morgon (klockan FEM!) gick vi upp och gjorde i ordning oss sen åkte vi för att väcka Elin halv sex... ;D Lite lagom busigt sådär ^.^ Aja, hon gillade presenterna iallafall så jag tror inte hon blev så sur (fastän vi väckte henne tidigt) ;P
Tjaaa... I skolan så kolla vi på fotboll på rasten (ungefär som vanligt då) ;)) Aaa, va väl inget mer å berätta.... eller jo.. Det va ju skitkonstigt väder idag O.o Först va det ganska varmt, sen börjar det ösregna o åska och sen e det solsken..? ;O Wierd...
See ya ;*♥
Allmänt | |
Upp